14 maja 2013

zawieszony.

I tak nikt tego nie czyta, więc nie warto pisać tego dalej. 

7 komentarzy:

  1. Tak nikt nie czyta. A JA!!!!!!!!!!!!?? Ja czytam i jest mi przykro że zawieszasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta jasne, nikt nie czyta?!

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć :) na blogu http://secrets-of-human.blogspot.com/ pojawił się 7 rozdział pt. Nie bój się.
    Wraz z Amy ogłosiłyśmy także konkurs, który może cię zainteresować, gdyż w momencie gdy wygrasz twój blog będzie rozpowszechniany za każdym razem, gdy my dodamy rozdział :)
    Zachęcam do przeczytania i skomentowania w szczery sposób rozdziały.
    Pozdrawiamy Alison & Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, chciałyśmy przeprosić z góry za spam :)

    "Zaczęłam zbliżać powoli swoją twarz do bruneta, gdy już zatrzasnęłam drzwi za nami. Lekko oblizałam wargę, po czym oboje złączyliśmy nasze usta w pocałunek. Najpierw było spokojnie, lecz po chwili nasze pocałunki stały się spontaniczne, zachłanne[...]"

    Jeśli chcesz wiedzieć co wydarzyło się w nowym rozdziale to serdecznie cię na niego zapraszamy.
    http://life-are-moments.blogspot.com/

    Pozdrawiamy, Allie i Jamie ♥

    OdpowiedzUsuń